Groepsrondreis door Noord en Zuid Thailand

Kao Sok jungle 1 Nov

Om half acht vertrokken na een goede nachtrust. Tijdens de koffie stop een pick-up truck gezien met daarin twee apen in de achter bak, zo leuk!

De rit naar het park was prachtig. De aankomst adembenemend. We kregen een leuk huisje met veranda en eigenlijk alle luxe. Vervolgens naar een opstap plek voor de kano gebracht. Met z'n tweeën in een kano. Erg mooie tocht duurde een uurtje. Vervolgens naar een grot tempel gebracht die op de rivier uitkwam. Daar konden we vissen voeren.

Terug op het park vroeg gaan eten omdat er veel Russen aankwamen. Ook hier dus.

Lang op het eten moeten wachten.

Half tien erin.

Sonjs

Dat van die apen snap ik niet...
Maarre, jullie zijn volgende week aan vakantie toe! Wat een druk programma! Leuk dat jullie ons zo goed op de hoogte houden

Rene Raaphorst

Die apen gingen naar hun werk! Ze klimmen in palmbomen om de kokosnoten eruit te halen.

Patricia

Ik wil ook apen als collega's :)

Rene Raaphorst

Kan je vast meer mee lachen!