Groepsrondreis door Noord en Zuid Thailand

Fietsen in Bangkok

Vanmorgen wakker door de wekker. Half zeven. Want we werden om 8 uur opgehaald door tuktuk's. Die scheurden ons naar de fietsverhuur. Daar kregen we alle 24 een redelijke fiets. Langs parken, tempels en krottenwijken ging de route, indrukwekkend!. Veel goede stops en we kregen steeds vers water want het was 34 graden met constant zon. Op het eind wel zwaar. Weer terug, met een ander stel met de taxi naar het hotel. Kost 2 euro. Toen maar weer naar het heerlijke zwembad en daar gegeten en cocktails geslurpt. S avonds bij een pizzeria een slechte pizza gegeten en even in de mall gaan kijken. Gigantisch! Toen nog bij onze favoriete koffieshop cappuccino met gebak eten. Nu nog wat lezen en morgen weer vroeg op.

Patricia

Jammer dat de pizza slecht was! Heerlijk dat temperatuurtje, is hier ver te zoeken!

Sonja

Afzien fietsen met 34 graden! Die cocktails maakten 't goed denk ik. Maar in korte tijd al veel gezien zo te horen...

Rene Raaphorst

Zeker weten, Sonja, weet je of Opa het blog volgt?

opa

Ja hoor met heel veel interesse maar ik heb niet zo veel op te merken. Maar ik neem alles heel goed in mij op. Geloof dat maar.